PORSCHE 911 GT3

PORSCHE 911 GT3

2016年3月30日水曜日

997 Blue 911 GT-3 RS 乗り易さの一番は マニュアル6速ミッションの 911 Carrera S 3,8 LH 6MT











Riding ease of most is
Manual 6-speed mission
911 might Carrera S 3,8 LH 6MT of the!

As Kagemusha of small fighter that can be managed in the day-to-day
Blue made of parody 911 GT-3 RS
RS is jewels the RS in the sense that Riasurimu even RS.

997 by attaching the forged 19 inches wheels of size for the wide-body
Rear jewels the installation the thick of the 305 size!
It will exchange to the GT-3 of the center out muffler
Engine response and feel immediate reply resistance even,
Exhaust sound is also very well just well favorite.

Base power, but there is a normal 385HP,
Including potential enough estimated 399HP Maybe,
Power also torque also might have been drawn up at the chain reaction!

What improved 19-inch FORGED aluminum and EX system of lightweight?
Was reborn to a manageable 911 Carrera S 3,8 or more to the imagination.
The next is scheduled for installation of reinforced brake of PCCB size.
Front 6POD Porsche genuine OP Brembo /
RDD Co. Drilled 380mm front left and right
Rear 4POD Porsche genuine OP Brembo /
It is to be replaced to the RDD Co. Drilled 350mm rear left and right.

911 GTS is the stock genuine steel rotor of the GT-3 era
Jewels a plan to re-use in the front, rear, left and right.
Here the combination is to the white 997 GTS
We believe that either attempt to installation.

Front 6POD
Porsche genuine OP Brembo /
Genuine steel rotor 380mm
Rear 4POD
Porsche genuine OP Brembo /
It is to be replaced to the genuine steel rotor 350mm.


Toshifumi Kako


997  Blue 3   911  GT-3  RS  仕様  



乗り易さの一番は
マニュアル6速ミッションの
911 Carrera  S  3,8  LH   6MTなのかも知れません!

日常で管理出来る小型戦闘機の影武者として
パロディーで作られたブルーの911  GT-3 RS  
RSはRSでもリアスリムという意味でのRSで御座います。

997ワイドボディー用サイズの鍛造19インチホイールを装着させて
リアは太めの305サイズをインストレーションで御座います!
GT-3のセンター出しマフラーに交換させて
即答性と感じるエンジンレスポンスも、
排気サウンドも結構丁度良くお気に入りです。

ベースパワーは通常の385HPではありますが、
もしかしたら推定399HPくらいにポテンシャルも含めて、
パワーもトルクも連鎖反応で引き上げられているかも知れません!

軽量の19インチFORGED アルミとEXシステムの改良でしょうか?
想像以上に扱いやすい 911 Carrera  S   3,8へと生まれ変わりました。
次はPCCBサイズの強化ブレーキのインストレーションを予定しています。
フロント 6POD ポルシェ純正OP  ブレンボ /  
RDD社製ドリルド 380mm  フロント左右
リア 4POD ポルシェ純正OP  ブレンボ /  
RDD社製ドリルド 350mmリア左右へと交換予定です。

911 GTS  は GT-3 時代のストック純正スティールローターを
前後左右で再使用させる計画で御座います。
こちらの組み合わせはホワイト 997 GTSへと
インストレーションさせようかと考えております。

フロント 6POD 
ポルシェ純正OP  ブレンボ /  
純正スティールローター380mm  
リア 4POD 
ポルシェ純正OP  ブレンボ /  
純正スティールローター350mmへと交換予定です。


Toshifumi Kako  













































0 件のコメント:

コメントを投稿