Porsche 911 Carrera S 3,8 997 6MT Blue Metallic GT-3 RS 仕様
これほどまでにも乗り心地が激変するとは!
ポルシェカスタムモディファイ 911 Carrera S 3,8
後期 GT-3 エクステリアフォルムのデザインとしての素晴らしさ!
997シリーズ 911カレラS 3,8 BLUE 6MTは更なる完成度と深化しました。
クオリティーGT3 EX
中低速のトルク感が増し それはまるで408馬力仕様に匹敵するほどの気持ち良さ、
GT 3 純正マフラーを911カレラS 3,8の純正マフラーとドッキングさせました。
排気効率を一切犠牲にさせる事無く純正の持つポテンシャルを最大限に引き出すのが狙い!
この911カスタムモディファイも狙い通りの大成功となりました。
とにかく信じられないくらいに乗り易いのです、そして想像以上に加速力も良くなりました。
サウンドも適度に静かでありながらもEXパワーを体感出来る上品な音量となりました。
鍛造19インチの恩恵
EXの交換による恩恵だけでなくバネ下荷重の低減に大きな変化を齎したのが、
19インチワイドサイズの超軽量合金 シェーンハイト鍛造19インチの素晴らしさ、
軽いだけでなくしっかりと路面を捉えてくれる安心感と路面から伝わる気持ち良さ、
まるで別世界のポテンシャルを手に入れた喜びでしょうか?
これはポルシェ911の基本設計としての造り込みの良さと、
足廻りに関する応用力と表現しましょうかとにかく懐が深いのです。
乗ったフィーリングは本当に385馬力を飛び越えて408馬力の如くの俊敏性へと深化しました。
Toshifumi Kako
Porsche 911 Carrera S 3,8
997 6MT Blue Metallic GT-3 RS specification
And the ride also upheaval in to this much!
Porsche custom modifier 911 Carrera S 3,8
Late GT-3 splendor of as exterior form of the design!
997 series 911 Carrera S 3,8 BLUE 6MT
was deepening and further perfection.
Quality GT3 EX
The more of comfortably torque feeling
of medium or low speed is increased it is
comparable to the almost
408 horsepower specifications,
GT 3 it was allowed to genuine muffler and docking
of a genuine muffler 911 Carrera S 3,8.
It aims to bring out the potential possessed
by without genuine allowing
the exhaust efficiency to sacrifice all to the fullest!
The 911 custom modifier also became a huge
success of a targeted manner.
Anyway, it is easy incredibly ride I, and acceleration
force was also better than expected.
Sound also became the elegant volume
that you can experience the
EX power, yet reasonably quiet.
Benefit of forging 19 inches
Not only benefit from the exchange of the
EX had brought great change to the reduction
of unsprung load,
19-inch wide size of the ultra-lightweight alloy
Shane height forging 19 inches of splendor,
Just not firmly sense of security that will
capture the road surface and transmitted
from the road surface comfortably light,
Is it joy that you like to get the otherworldly potential?
This is a good inclusive structure
as the basic design of the Porsche 911,
Anyway or let's representation and application
force on foot around I bosom is deep.
Riding was feeling was really deepening into agility
as the 408 horsepower and jump over the 385 horsepower.
Toshifumi Kako
0 件のコメント:
コメントを投稿